2009-04-08
 20:51:14

Vadå rubrik?

Min bloggstatistik visar att jag har i genomsnitt 6 unika läsare varje dag och sen går sidklicksstatistiken upp och ner, allt mellan 80 på en eller två dagar, till 6 som det brukar vara.
Och jag har tänkt på en sak. Även om man har registrerat sin blogg på Bloggportalen så blir man inte så jäkla unik då heller. Även om det står som rubrik på sidan "SÄTT UT DIN BLOGG PÅ KARTAN" ligger man på ungefär samma plats som innan.
Så hur ska man lyckas med sin blogg, egentligen, ska man behöva dela ut flygblad på stan?

Visserligen gör jag inte det här för att få upp min besökssiffra, utan för att folk ska få veta om vem jag är och vad jag sysslar med. Jag älskar att skriva och min stora dröm är ju att få jobba inom media/journalistik eller som andrahandsval vill jag kanske bli psykolog eller liknande. Är bloggande kanske en bra start, eller är jag helt fel ute?
Jag menar, det lönar sig inte direkt med att blogga. Inte nu i alla fall.
Okej, jag är sexton ynka år. Jag har en pytteliten blogg nu, kanske blir den större om något år när man har bloggat i... några år? Nu har jag haft bloggen i ett år. Det kanske tar sin tid. Men vad skriver folk om som gör dem så poppis?
Mystery.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: