2009-04-29
 21:55:03

Trött

Wow, klockan är inte ens tio och jag funderar på att lägga mig nu.
Jag vet inte varför men just idag blev jag väldigt utmattad och trött.
Det kan väl vara bra att sova ut, fast jag behöver egentligen inte gå upp tidigt imorgon. Vi börjar med gympa, Fredrik Johansson har lektion och vi ska tydligen köra brännboll. Nåja, det kan vara rätt kul faktiskt. Speciellt om det är fint väder ute. Men jag är inte riktigt säker på att det är det imorgon. Synd vore det om vi ska springa runt och det bara blåser och är mulet.

Nåja, tänkte om det vore okej att jag skrev lite mer imorrn istället.
Ska baka hallon-blåbärspaj med F imorgon när vi slutat, senare på kvällen blir det utgång, majbrasa och trevligt umgänge. Hoppas ni haft en bra dag, godnatt! ♥


Bea

Hoppas du får en bra valborg :)



Har du några planer?



PUBLICERAT: 2009-04-29, 23:59:50 | URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Sara

En härlig dag imorn, se mina planer i min blogg och du känner för deet ;D



PUBLICERAT: 2009-04-30, 00:04:42 | URL: http://saralindfors.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: