2009-04-17
 22:46:25

Tråkig kväll

Så det blir en trist lista igen bara för att dryga ut på tiden.

RANDOM:

Ditt äldsta hångel? Tre år äldre.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Två personer.
Vad tycker du om kärlek? Härlig känsla när kärleken väl är besvarad, annars bara jobbigt.
När kramade du någon sist? Idag.
Kramade du någon speciell person? Ja.
Har du svårt för att bli kär? Ja.
När kysste/hånglade du med någon sist? Vet inte.
Är du singel? Mmmmm.
När fick du senast en komplimang? Jag vet inte.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Nej.
Playat? Ja men jag ångrade det.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Mja... vet inte.
Gjort något riktigt dumt? Haven't we all?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja...
Varit nykter på nyårsafton? Jadå.
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? Hehe. Jo.
Blivit polisanmäld? Nej, tack och lov för det!
Fått din mamma att gråta? Nä.
Slagit ner någon? Ja!
Skämts över dina föräldrar? Ja.
Skämts över dig själv? Frequently.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja självklart.
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Sällan.
Vad har du på dig när du sover? Underkläder, snuskhummer.
Vad hatar du verkligen? Falska, fega människor, senap, ost och mjölk. Eller... listan är lång.
Varit kär? Ja, det är jag i nuläget också...
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja.
Är du ensam nu? Ensam i mitt rum, ja.
Vill du gifta dig? Inte nu men senare i livet.
Vill du ha barn? Ja.

SENASTE PERSONEN SOM:

Såg dig gråta? F.
Fick dig att gråta? -
Du delade en cigg med? Emilie.
Du gick på bio med? Minns inte.
Skällde på dig? Haha det minns jag inte heller.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: