2009-04-02
 21:51:23

Torsdag kväll

Jag har installerat ett nytt tema på mitt Firefox - nu är webbläsaren rosa! Det fattades bara det. Ja, det är min favoritfärg. Hehe. Vad annars?

Dagen har alltså varit rätt seg. Men vi slutade två, så jag drog hem till F, vi kollade på "The Boondocks" och pratade lite, myste. Det var skönt att få krama honom, trots att han inte vill lika mycket som jag.
Drog hem vid sex ungefär, sen har jag bara varit hemma, socialat mig med mamma lite. Vädret blev bättre under dagen, förresten, märkte ni det? Dum som jag var gick jag i en stor tjocktröja och dunjacka till plugget. Pucko. Äsch. Hoppas det blir fint redan på morgonen imorrn, så man vet vad fasen man kan ta på sig utan att det blir fel senare.

Jag har inte så mycket att säga, är inte direkt på humör. Vi hörs imorrn. Godnatt ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: