2009-04-13
 01:20:48

Stoppa böghatet i samhället.

Varför tycker folk att det är fel på Chris Crocker?
Vad ÄR felet på honom, om det nu är så fel på honom? Jag ser inget fel. Han är en helt vanlig homosexuell kille som har lagt upp videos på Youtube där han framför sina åsikter om händelser och heta samtalsämnen i samhället. Big deal? Folk stör sig på honom för att han har gjort sig någorlunda känd på detta vis. MEN, hade det varit någon heterosexuell hade det låtit annorlunda i skällan, tro mig.
Chris Crocker får skit för att han är homosexuell. Folk skriver dagligen "fag" "gay" och andra sjuka saker i kommentarsboxen under hans videoklipp, uttrycker sitt hat och egentligen sin avund. För om de inte gillar honom - varför kommentera hans videoklipp? Är det något jag inte gillar bryr jag mig inte om det. Kan inte alla bara göra så?

Det är inte fel att vara homosexuell. De som är emot homosexuella tror tydligen på hela Eva och Adam-skapelseberättelsen. Kvinnan ska gifta sig med en man och samkönade förhållanden är en synd. Bla bla bla. Men alla tror inte på detta.
Det är inte artigt att kolla snett på homosexuella par ute på stan.
Men det är så fan heller mycket bättre att uttrycka sitt hat och sin avsky över nätet!
Stoppa böghatet på YouTube, på nätet, i samhället, i världen.
Det är inte fel att vara den man är.


Lisa

Jag håller med dig om att folk ska sluta bry sig om vilket kön man gillar och så, för det kan ingen hjälpa. Men jag tycker inte att du ska dömma ut alla andra när du själv satt för inte så längesen och skrattade läppen av dig och sa att han verkade vara sjuk i huvudet.. Det gjorde jag också och det står jag för för jag tycker att han är knäpp xD

Inte för att han är bög, utan för att sitter, ensam hemma i ett jäkla tält och (tex) som i hans tal om Britney, sitter och gråter för att folk säger dumma saker om henne. Då tycker jag att man har problem haha!

Annars håller jag med dig om dina åsikter om att alla ska sluta stirra ut bögar och så :)

<3


15:e september

LISA:



Haha. Jag vet. Det där Britney-klippet var ju lite skumt, lite småkul, eftersom jag själv inte kan tänka mig att snacka om Britney på det sättet. Men allteftersom har jag sett på hans andra videoklipp och de är inte så himla dåliga, faktiskt! Men det stör mig att alla ska behöva gå och hata honom bara för att han är homosexuell. :( <3



PUBLICERAT: 2009-04-13, 20:19:50 | URL: http://femtondeseptember.blogg.se/
Anonym

Hoppas du haft en bra påsk! :)



PUBLICERAT: 2009-04-13, 20:22:54 | URL: http://emmiealina.blogg.se/
Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Åldrandet slaktar 100 000 gamla människor varje dag, oftast under fasansfulla och tortyrliknande omständigheter. Alldeles i onödan har det visat sig eftersom åldrandet kan botas!



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: