2009-04-23
 21:55:37

Speechless

Jag är helt mållös. Jag gråter. Allvarligt talat! Ni måste se det här klippet.
Jag kunde inte bädda in klippet på bloggen pga begäran av YouTube-användaren, men jag skickar med en länk här.
Minns ni när jag berättade om "Britain's Got Talent"-kvinnan på 48 år som var okysst och kom in på scenen till ljudet av hånskratt? Detta är klippet på hennes framträdande i tävlingen, och då får man se hur allt går till och hur det slutar. Det var just det som fick mig att gråta.
Folk tyckte att hon var ful och trodde inte alls att hon skulle gå vidare, just därför tycker jag att hon är så söt och verkar så snäll och gullig på något sätt. Jag blir sån när jag får medkänsla för folk. Kolla klippet, det rekommenderar jag verkligen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: