2009-04-26
 11:41:32

Söndag! NEJ, det är måndag imorgon...!

Godmorgon! Har ni sovit bra? Härligt.
Har jag det? Nja.
F gick upp vid sex och kissade, stängde balkongdörren som varit öppen i sex timmar, svinkallt! Sen kom han och la sig igen, väckte mig återigen vid åtta för att han skulle upp och göra något... fick till slut sova till cirka kvart över tio och då gick vi upp. Eller nja, jag sitter fortfarande i den stora Tre Kronor-tröjan jag fick låna, och Emilies mjukisbrallor.
Idag ska vi jobba med SO-arbetet om våra egna religioner. De ska som tidigare sagt lämnas in den åttonde maj. Men det verkar ändå ganska lugnt, för min del.

Annars har jag inget annat planerat för idag. Tror inte jag hinner göra mycket mer, beroende på när jag åker härifrån.
Jag skriver ett inlägg igen när jag kommer hem, om jag inte lyckas klämma in ännu ett när jag är kvar här lite senare.
Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: