2009-04-04
 15:28:58

Solen skiner och det är 15 grader ute!

Ååååååh vem hade kunnat ana att det skulle komma nu?
Gick runt i Farsta med Jesper, vi åt en varsin glass och gick ute i solen - sommar!
Jag har köpt ett par nya hörlurar från asgrymma Skullcandy. Fick lite beslutsamhetsångest när jag var tvungen att välja mellan svarta eller rosa, men det blev de här:



De svarta passar nog bättre till mitt telefonheadset, och skulle jag få för mig att köpa de rosa är de ju inte så farligt dyra heller. 200 kronor på Teknikmagasinet.
Jag ska strax ut igen, och då kommer jag att se ut såhär:



Linne från LaRedoute sommarkatalog, 79 kr
Jeans från Victoria Beckham, köpta i Thailand för ett pris jag inte minns (hehe)
Flipflop från LaRedoute sommarkatalog, 499 kr
Och sist skymtar man den korallfärgade koftan runt mina axlar, den är köpt på Gina Tricot för ca 299 kr.

Jag tror inte jag lär göra det till en vana att lägga upp en massa bilder på dagens outfit, det hinner jag inte. Det kommer väl lite då och då. :)
Snart ska vi dra och se på Hammarby-Elfsborg-matchen. Jag hör av mig lite senare. Heja Hammarby!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: