2009-04-15
 21:51:53

Orka!

Jag tänkte ladda upp bilder på min drömlaptop, men det tar sån tid!
Eftersom jag inte kan ladda upp från min telefon (filformatet stöds inte... hmm, varför funkar inte JPEG?) så då måste jag kopiera den från telefonen, göra om den till BMP i Paint, spara filen i en mapp, ladda upp på bloggen... Gah! Jag orkar inte just nu. Ledsen. Jag kompenserar med fler bilder nästa gång.

Jag var på Media Markt och Hifi-klubben med F idag inne vid Heron CIty/Kungens Kurva. Inne på Media Markt hittade jag återigen min älskling: en rosa Sony Vaio-laptop! Har ni sett den? Jag tror till och med jag har lagt upp en bild på den tidigare. Den kostar tyvärr runt tiotusen kronor, så jag lär inte ha råd förrän om något år, om jag börjar spara redan nu. Visserligen har jag en jättesnygg och bra laptop redan nu, men den rosa Sonyn har jag velat haft rätt länge nu och den är ju rosa! Det finns inget snyggare än just den datorn. Och vad vore inte snyggare än att matcha med en liten rosa usb-mus, samt samma färg på en musmatta? Helt underbart!

Vi satt innan detta ett tag på McDonald's och fikade i det fina vädret som ändå inte var så varmt.
Vi drog hem vid sextiden och sen dess har jag varit hemma, ätit och pluggat lite.

Är du också prenumerant på VeckoRevyn? Och i så fall, fick du hem ditt VeckoRevyn Favorit-kort idag? Det fick jag! Ganska bra att man kan få ta del av en massa erbjudanden såsom rabatt på olika affärer runtomkring. Nu är det bara att samla på sig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: