2009-04-23
 20:50:21

Oh baby

Jag och Emilie åkte till Långsjön och satte oss på bryggan, snackade skit och kollade på änder i vattnet. Det var ganska mysigt, dit ska man åka om man vill ha en mysig picknick eller något. Ja, helst när det är lite varmare såklart. ;)
Nåja, efter ett tag drog vi hem till henne och gjorde tunnbrödsrulle till middag, kollade på The Simpsons. Sen drog jag hem för att ta det lite lugnt och bara få vara hemma lite. Strax ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sova.
Imorgon är det fredag alltså, det ska bli rätt fint väder och vi kommer att sluta rätt tidigt. Troligtvis (enligt Martin, hoppas inte Janne sätter sig emot detta...!) till lunchtid, och då kan man ju lika gärna sticka hem och äta lunch.

Hoppas ni har haft en bra dag förresten! Min dag var helt okej faktiskt. Kunde kanske varit lite bättre men det finns inget att göra åt saken nu. Hörs kanske senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: