2009-04-05
 23:34:19

Nu ska man väl vara duktig och sova 'tidigt'...

Åtminstone tidigare än vad jag brukar på helger. Det är söndag idag, men jag har ingen ångest.
Ni vet väl ändå varför.
HAHA, JAG HAR LOV!
Åh, härlig känsla, det här. Sen är man ledig fram tills på tisdag då man börjar skola igen, eftersom måndag blir en röd dag bärandes på namnet Annandag Påsk.

Jag tog mig en liten promenad med Emilie efter maten, vi gick en runda i Örby och snackade lite. Sen åkte hon med Nettan hem till greken (fråga mig inte, jag vet inte vad han heter egentligen) och såg film, jag drog hem och såsade framför teven.
Jag har maratonkollat på Sex and the City-serien på Comedy Central i några timmar bara för att fylla ut kvällen. Imorrn ska jag träffa F, vi ska tydligen se film. Blah, vad trist! Godnatt ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: