2009-04-27
 19:50:46

Måndag 27/4

Usch vad jobbigt det var att gå upp imorse. Jag ville verkligen somna om, men det kunde jag inte. Förbannat, måste man gå i skolan?
Skoldagen var inte så olik alla andra måndagar (bortsett från dessa satans temaveckor), slutade som vanligt vid fyra. Johanna hade gympalektion och det var basket på schemat idag. Ganska jobbigt när det flyger bollar överallt och man är bollrädd. Men det gick.

Fick idag veta att Robert i 9A kom vidare från första audition i Idol, och ska träffa den riktiga juryn (Andreas Carlsson, Laila och Anders Bagge) och även en annan jag inte riktigt tänkt på - min kusin Sébastian. Ganska roligt med några man känner som kom vidare. :)
Tyvärr kom ju inte Settan vidare, och det hade jag verkligen hoppats på. Hoppas hon söker nästa år igen!
Jag kan säga att det i år kan komma en överraskning som många kommer att häpna över, i Idol-sammanhang. Och om det händer är det tack vare mig... hahaha *elakt garv*

Imorrn är det tisdag, måste upp tidigt... Vi börjar 08.10 med hem- och konsumentkunskap och vi har läxa tills dess. Jag ska läsa igenom läxan två gånger ikväll innan jag somnar, det blir nog inte så farligt. Eller jo... vi måste ha med oss tvättintyg, och det har jag glömt. Åh, jag orkar inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: