2009-04-18
 23:35:19

KLAMYDIA?

Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen under dagen, har helt enkelt inte haft tillfälle. Satt hos F idag, vi solade på hans balkong till en början, sen blev det svinkallt helt plötsligt, så vi gick in och bråkade med hans bror som vanligt. Alltid när han är hemma ska det bli tjafs. Till en början kan han vara (det tar emot att skriva) hyfsat okej, tills någon skruv lossnade.

Visstja, tänkte berätta en lite irriterande, skrattretande och ironisk sak.
Någon ringde mig och berättade om en kille som sprungit in på ungdomsmottagningen och fått veta att han fått klamydia. Sedan skulle jag bli informerad om att även jag kunde ha blivit smittad eftersom han och jag haft sexuellt umgänge. Jag sa att jag inte kände någon vid namnet X, och de frågade: "Är det inte Nathalie vi pratar med?" "Jo", svarar jag. "Ja, men Y (märk här att de byter namn på snubben, eller okej, det var efternamnet, men samma sak) säger att du var den enda han haft sex med och att du nu kan ha blivit smittad." Sen la jag på.
Jag fick veta nu vem det kan vara. Örby IS P-93 är på läger nu och de roar sig med att busringa inte bara mig utan även bland annat Niclas Lund och säga en massa saker. Visserligen tar jag inte åt mig, men de stör min fritid och är irriterande. De saknar väl ett normalt och ordentligt liv, antar jag.

Nåja, det var min största händelse ikväll (big deal). Imorrn ska jag kanske träffa Sandra, jag får se. Jag måste plugga lite också, bland annat matte och sen ska jag skriva lite på religionen. Jag kanske slänger in ett sista inlägg innan jag sover, om inte två. Får se. Puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: