2009-04-24
 17:19:04

I've got another confession to make.

Jag har umgåtts i många dåliga kretsar i mitt liv. Och jag har inte levt länge.
Så därför försöker jag att hålla mig undan från dem så gott det bara går. Jag bryr mig inte om de blir sura, för mig spelar det ingen roll för jag håller ändå inte kontakten med dem längre.
Men sen finns det folk jag vill kunna umgås med, men folk jag innerst inne vet inte är bra för mig.
För tänk om jag också faller dit? Tänk om jag blir likadan?
Jag har hört det från folk tidigare att det kan finnas en risk till detta, och numera är jag på min vakt.

Jag släpper inte in folk på mitt privatliv alltför lätt längre. Jag hade ganska lätt för det förut och det fick sina konsekvenser, och av detta lärde jag mig en läxa.
Såna här saker är bland det värsta som finns. Och ibland vet man inte vad fan man ska göra åt saken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: