2009-04-25
 23:37:03

If you leave me now...

Förlåt! Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men dagen har varit fullproppad.
Solade med Emilie i två timmar på min balkong, man ser faktiskt redan skillnad. Imorgon kanske vi ska sola igen, om vädret håller i sig.
Vi gick och köpte glass, solade lite mer, sen gick vi över till henne. Emilie tog en snabbdusch och sen kollade vi lite vad vi skulle laga för middag.
Emilie visade något som hennes mamma hade köpt - en väldigt rolig likörbehållare i form av en spermie - till båda sina döttrar. Den är som max 2.5 cm smal och 10 cm lång, så tro inte att det är något man kan bli full på. Knappt ens påverkad, så bli inte heller oroliga över att Elisabet köper sprit till sina döttrar (även om Sophia är myndig nu)!
Det slutade med att vi bestämde oss för schnitzel, klyftpotatis och Emilies berömda sås. Smaskens!
Sen såg vi "Bruce den allsmäktige", en film jag aldrig riktigt tröttnar på. Grymt rolig!

Efter filmen lämnade Emilie mig för Nettan. Jag hoppade in i duschen och begav mig till Flemingsberg. Nu är klockan snart kvart i tolv och vi ska väl sova snart. Jag lovar att uppdatera bloggen mer imorgon!
Hoppas att ni har haft en bra dag. Godnatt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: