2009-04-07
 23:40:27

Hemma

Satt hos Lisa och vi snackade en massa om allt som har hänt runtomkring.
Som jag sa förut var det ett tag sen vi träffades själva och då har man hyfsat mycket att snacka om.
Hon drog hem till Sofie vid elva för att se nya avsnitten av "The Hills" - en serie jag aldrig förstått mig på. Haha.
Så nu pratar jag i telefon med Sandra och vi snackar om lite allt möjligt. Det kanske märks att jag gillar att prata? Hmhm.
Pratar med lite folk över nätet, jag har verkligen tråkigt. Klockan är strax efter halv tolv, och jag borde kanske sova snart.

Sandra kommer hem från Göteborg (låtsas som att jag säger det med riktigt härlig göteborska nu bara för att jävlas) på fredag och vi ska träffa henne på lördag (då det för i övrigt är påsk gott folk) och vi ska väl in till stan, fika och umgås. Åh, tänk er. Nu kan vi sätta oss på uteserveringen i världens snyggaste solbrillor och bara leva livet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: