2009-04-18
 11:34:56

Godmorgon!

Haha, jag borde egentligen sova längre, jag är fortfarande lite trött. Men äsch, det kan jag ta igen imorgon istället.
Skriver ett snabbt inlägg innan jag drar och äter något. Vet ni, jag äter nästan aldrig frukost på helgerna. För att jag alltid vaknar så sent har jag ingen lust att äta frukost vid tolv-halv ett, så då hoppar jag direkt på lunchen istället. Det är nog inte så bra för magen, men jag har vant mig. Haha.
Läsarantalet på min blogg sjunker! Aaaah, jag börjar bli allt mer tråkig. Mitt liv är inte så kul, det är bara så det är. Jag är inte som Kenza eller Blondinbella, har saker för mig helatiden och går på en massa "fantastiska events"... det kanske kommer senare i livet. Nej det tror jag inte, men ja, är man känd har man tydligen mer saker att göra. Vilket är synd.
Vi hörs senare i alla fall, jag ska försöka hitta på något nu. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: