2009-04-20
 22:17:25

Glädje

Hammarby vann över Djurgården med 3-1, och om vi fått vårt bortdömda (men solklara) mål, hade det stått 4-1. Men ändå en stor seger. SKÖNT!
Och en ännu bättre sak som gjorde mig och familjen Larsson lättad. Hugo är tillbaka! F's pappa hittade katten för kanske en kvart sen och nu har de äntligen fått ut honom sedan han vägrat ta sig bort från stället han fastnat på. Han låg alltså där i ett helt dygn! Utan mat och vatten... det är otroligt vad tåliga katter är. Skönt var det i alla fall. Och vi som letade som galningar i hela Östberga idag. Vilken lättnad!

Snart är det dags för mig att sova, får verkligen inte försova mig imorgon igen. Jag mejlade som sagt Prispress och nu hoppas jag att de skickar hem ett kuvert till mig så att jag kan skicka in telefonen till dem på lagning. Ska bli skönt att äntligen få skiten lagad. Elin, du borde göra samma sak!!

Förresten, ni måste kolla in det här klippet! Det är en kvinna som sökt in till "Britain's Got Talent", och när hon klev in på scenen hånskrattade publiken - och juryn - för hennes utseende. Hon är 48 år och ännu en okysst kvinna. Jag kan bara säga att jag fick sån medkänsla för henne att jag höll på att gråta. Kolla in klippet, så förstår ni sen varför publiken och juryn tystade sina hånskratt.

Nej, dags att sova! Godnatt allihopa. ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: