2009-04-03
 22:19:48

Fredag, facing the påsklov

Idag fick vi sluta tre istället för fyrtio minuter senare som enligt schema. Janne ville vara lite schyst eftersom det är lov nu, så vi skrev ett inlägg i ett forum om "gömda barn/illegala invandrare i svenska skolor - rätt eller fel?", och sen jobbade vi med SO och fortsatte pula på våra egna religioner. Gick sedan med Elin till Vivo, hon köpte sig en glass och min glass uteblev på grund av ekonomiska skäl. Sen drog jag hem, tog det lugnt och solade lite på balkongen tills solen försvann.

Har börjat träna lite smått, gjorde lite situps och sånt. Vi drog och åt på kinarestaurangen vid sju, sen ikväll har jag bara umgåtts med lite folk. Imorrn är det lördag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Om jag inte träffar någon ska jag nog springa, antingen på löpbandet eller utomhus, om vädret tillåter. Låter ganska bra.
Under lovet... vem vill ses? På måndag är jag dock bokad, ska träffa F och så ska vi dra och fika och gå runt i stan lite. Annars är jag ledig. Funderar på att kanske ringa Sandra och fråga om hon är ledig, henne träffar man inte så ofta och man borde nog passa på under lovet när man har tid. Och så snart Lisa har kryat på sig och blivit frisk ska man väl träffa henne också. Sen ska jag slita Emilie ifrån Tias någon dag också. Haha, jag har redan börjat planera mitt annars så lediga lov.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: