2009-04-22
 21:43:29

Förortsungen VS Östermalmstanten

Åh, jag blev så irriterad på Burger King idag.
Jag hade precis beställt och fått min mat, hämtat ketchup, servetter, sugrör - you name it. Och precis tre meter från att sätta mig ned kommer det en satans kärring från ingenstans och slår brickan ur handen på mig. Jag vet inte om det var med flit men det liknade en sådan företeelse. Så jag frågade henne vad i helvete hon höll på med och om hon inte fötts med ögon att se med, och kvinnan svarar malligt nog: "Men åh... förlåt då. Du kan ju bara gå och köpa nytt." JA MEN DÅ SKULLE JU DU FÅ BETALA, ÖVERKLASSKÄRRING. Hade lust att sula min Sprite i hennes unges ansikte eller något. Fast okej, han grinade tillräckligt illa redan då, så det behövdes inte. Jävlar, vad sur jag blev.

Jag blir förbannad på dem som tror att det inte gör något när de typ sabbar ens middag. Hela min bricka åkte i golvet och hon beter sig som att 54 kronor för en liten hamburgare, pommes och dricka är motsvarighet till en rostad macka och vatten! Skäms på er, ni är inte alls bättre än alla andra.


Sandra

HAHA fyfaan va arg jag hade blivit! fittkärringar finns det allt för många av <3



PUBLICERAT: 2009-04-22, 23:52:39 | URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: