2009-04-10
 12:27:37

En riktigt lång fredag (Långfredag 10/4)

God morgon! (Eller som det borde heta - god dag!)
Fick mig allt sju timmars sömn trots att jag somnade fyra i natt och hade trott att jag skulle få sova mindre.
Min bror väckte mig och då fick jag bara ge upp/gå upp och äta frukost. Idag var det planerat att åka till Spångavägen och grilla hos familjen Borgqvist vilket blir tredje dagen i rad som vi äter med dem. Så jag sa blankt nej, och det är inte den enda anledningen till att jag inte åker dit. Så Emilie ringde mig och nu ska hon strax komma över, efter att hon ätit frukost (se, jag är inte den enda).
Klockan är än så länge bara halv ett, jag har hela dagen på mig, och det kanske till och med blir finare väder!
Ha en bra dag allihopa, så hörs vi senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: