2009-04-07
 19:28:24

Busy day

Ledsen, jag har inte hunnit uppdatera bloggen idag.
Först släpade Emilie med mig ut, vi tog en promenad till McDonalds, satt där och fikade, snackade lite. Sen gick jag hem,  åt lunch och umgicks med min bror tills jag drog hem till F. Vi fick ingen riktig pratstund ensamma igår på grund av att Jesper var hemma, så nu fick jag säga det jag ville och tyckte om allt. Skönt att få ut allt. Vi försöker åtminstone vara vänner nu, så det hoppas jag ska gå bra.
Vädret ser ut att hålla i sig, och det är ett gott tecken! Och på tal om tecken, så här har vi ett vårtecken jag gillar.



Vita blommor över hela gräsmattan på vägen till McDonalds. Både jag och Emilie slet upp mobilerna och fotade denna härliga syn. Wow, det var helt underbart, och doften går inte att beskriva.
Hur som helst. Ikväll har jag inga planer, kanske drar med några ut, jag får se. Vi hörs sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: