2009-05-01
 00:39:39

Brasan har slocknat, första maj har vaknat

Och nu är jag hemma. Det har varit en rätt händelserik med många människor.
Gud, vi träffade på så många! Vårt sällskap bestod av mig, Fredrik J och L, Emilie, Armin, Louise, Lisa, Matilda och Rebecka. Sen mötte vi på Antonia, Annita och Zahira ett slag, gick vidare från brasan när majoriteten av folket gick.
Emilie drog hem med Tias och lämnade mig i sticket, jag som trodde att vi skulle åka hem tillsammans...
Vi satt inne hos Lisa en stund, lyssnade på musik och snackade om en hel del djupa ämnen faktiskt.
Sen kom Johan och Sanna efter ett bra tag, någonstans efter elva. Vi stod mitt på den döda gatan och snackade tills Armin gick, och sen kom min buss, och jag trodde att det var den sista så jag blev en liten pussy och tog den.
Nåja, man gör ju ett gott intryck på mina föräldrar åtminstone. Som för i övrigt sover. Så man hade kunnat dra sig hem ännu senare, och fått sällskap på vägen.

Min kväll vart ändå lyckad, vi hade trevligt och skrattade mycket, det blir vår sista valborg ihop som en riktig klass (förutom Sanna, men hon räknas in på något hörn som Johans flickvän). Okej, hela klassen var inte med, men det kanske var lika bra. ;)

Klockan är kvart i ett snart och jag är inte ett dugg trött. Det är ingen inloggad på msn som vill snacka och man vill ju inte gärna dra ett wildcard och ringa någon nu, i värsta fall sover ju folk. Man vet aldrig.
Kanske kör ett maraton med exempelvis "The OC"? Åh, minns ni den serien? Så underbar. Fyra riktigt härliga säsonger. Det är synd att de inte gör någon återförening, typ som Beverly Hills 90210-spinoffen. Fast den vart ju inte lika bra som originalserien.
Jag tror att det blir lite OC i alla fall. Hoppas ni hade en riktigt härlig valborg! Godnatt! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: