2009-04-19
 22:06:45

Bloggtorka?

Ja, jag har en tillfällig bloggtorka just nu, men jag ska ändå sova strax.
Imorgon börjar temaveckan som inriktar sig på NO-ämnena, främst fysik. Jag vet inte om jag ska se fram emot det eller bara vilja dö. Vi får ju åtminstone jobba klassvis nu (skönt att slippa en viss människa...!) så det är skönt. Pinsamt att prata inför folk man inte känner, sist hade jag någorlunda tur (förutom med Mr X) och det kanske man inte hade haft nu.
En hel vecka ska tillägnas NO-ämnena, och en dag ska vi få stanna hemma och arbeta med SO:n - religionen. Skönt! Den ska ju lämnas in den 8/5, så det är ganska tight tidsschema nu, men jag tror att jag hinner. Betygen sätts ju inte långt efter det, så man kan inte heller dra över deadlinen så mycket.

Sa jag bloggtorka, förresten? Haha, det verkar inte så. Kolla hur mycket man kan lyckas skriva utan att ens tänka på vad man skriver. Ibland går det, ibland inte. Dags att sova i varje fall, börjar nio imorgon och slutar tre. Franskagruppen som ska till Bryssel i maj slutar halv sju imorgon. HAHA! De får skylla sig själva för att de får sitta och äta kladdkaka och slappa varje lektion. Okej, kanske inte varje. Men det är ofta man hör dem säga att lärarna kommit in med godsaker. Oschysst! :( Och sen ska de ändå få åka till Bryssel, men klagar på att de får sitta i skolan någon timme extra. Hur mycket gör det när man får äta godis medan man jobbar?

Hoppas ni hade en bra dag trots det konstiga vädret med sol men svinkall luft. Godnatt! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: