2009-04-10
 00:09:31

Are you ready for some changes?

Det värsta är att man från och med nu måste ta på sig en ny personlighet.
Se glad ut och dölja den skrikande smärtan inuti, försöka glömma och gå vidare.
Jag är inte falsk, jag tänker inte spela ett falskt spel, det här är fel.
Men för att slippa skitsnacket, blickarna, irritationen och i vissa fall medlidandet, så måste man.
Jag har redan gjort en massa uppoffringar som tärt på mig genom livet.
Men det räckte inte till.
Och folk kommer till mig och säger, "du är inte nöjd med mig som jag är".
Vi sitter alla i samma båt, raring. Du är inte ensam.
Ingen är perfekt, ingen är 100 % nöjd med oss, det finns alltid fel.
Men frågan är om de är villiga att leva med våra brister?
Om vi kan leva med deras, varför kan inte de då leva med våra?

Det är inte meningen att vi ska förändra folk, det är meningen att vi ska inspirera till förändring.
Lyckas vi inte kan vi inte skylla på oss själva.
Vi har gjort vårt bästa, och mer än så kan vi inte göra.
Väljer man att visa känslorna utåt och inte försöka vara någon annan, ska folk kunna tåla det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: