2009-04-01
 22:41:29

AKTIV BLOGGARE?

Pepp inför morgondagen, vi slutar tidigt! Men okej, vi har gympa på morgonen och det lär inte bli en skön lektion. Visstja, Lisa har lektion. Fotboll? Hoppas att hon inte blivit alltför influerad av sin tränare i fotbollen, då lär vi köra fys hela timmen.
Sen har vi engelska, spanska, lunch, matte eller NO. Man vet liksom aldrig med Martin. Det spelar ingen roll vad det står på schemat, matte eller NO, man kan ändå aldrig vara riktigt säker. Så man måste ta med sig böcker för båda ämnena varje gång. Ibland kan han vara riktigt gullig och säga: "Nästa lektion kör vi matte", så då vet man om det till den lektionen. Men ibland förblir det ett mysterium, eller som så många ambitiösa skulle välja att formulera det; en överraskning.

Har duschat, käkat gummipudding och sett på teve lite. Jag vet att du undrar vad fasen jag menar med gummipudding, så jag kan vara schyst och förklara det. Kolla på bilden nedan.



Den här, mina damer och herrar, har konsistens som gummi och är praktiskt taget smaklös. Pappa köpte en varsin sån till mig och Jesper och ville vara snäll, ge oss typ som en efterrätt efter middagen. Men jag hade nog, med facit i hand, skippat efterrätten. Usch nej, den rekommenderas verkligen inte.

Och visstja, överskriften. Folk frågar om jag inte skulle kunna skriva oftare. Saken är den att, bloggen är inte mitt levebröd. Hade jag tjänat pengar på den, som några andra faktiskt gör, hade jag självklart skrivit oftare. Och dessutom hade jag skrivit oftare om jag inte haft så mycket annat att göra. Träffa vänner, fokusera på plugget främst. Nu har jag två månader framför mig som jag måste ge mig in till hundra procent på. Det blir ju så att bloggen hamnar i sista hand då. Sorry.

Dags att göra sig i ordning och sova snart, imorrn blir det lite nervöst efter plugget, träff med någon saknad. Godnatt! ♥

Skostorlek: 38-39
Civilstatus: Ensam
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kär?: Ja, olyckligt
Skor som du bar idag: Vita, trasiga Lacoste-skor
Dina svagheter: De är många
Rädsla: Ensamhet
Målsättning: Få ett bättre liv

Första tanken då du..

vaknar: Helvete
somnar: Äntligen

Pepsi eller Coca Cola: Pepsi
McDonalds eller Burger King: Burger King
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Inget av dem
Choklad eller vanilj: Choklad
Svär du?: Så fan heller
Sjunger du?: Nej
Duschar du varje dag?: Varannan
Gillar du skolan?: NEJ
Tror du på dig själv?: Nej
Kommer du överens med dina föräldrar?: Sådär

Har du någonsin..

Blivit rånad?: Typ
Blivit kallad hora?: Ja
Blivit nerslagen?: Ja

I framtiden..

Namn på barn?
: Felicia bland annat
Hur vill du dö?: Somna in, dö så smärtfritt som möjligt
Vad vill du bli när du bli när du blir stor?: Rik
Antal människor du skulle ge ditt liv för: 1
Antal CD-skivor du äger: Ingen aning
Antal tatueringar: Ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: En eller två



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: