2008-09-14
 14:12:50

Söndag

Igår var jag med Emilie under hela dagen. Egentligen gjorde vi inget speciellt, bara tog det lugnt, såg på tv och snackade. Mot kvällen bestämde vi att dra på fest med Lisa i Älvsjö. Så efter mycket om och men tog vi 163:an mot Bredäng. Emilie visste inte riktigt vart vi skulle av så hon ringde Rasmus och frågade. Vi gick av Långbrohallen och det visade sig senare att vi kunde gått av en station senare. Vi mötte fem killar som presenterade sig, hörde att en av dem var Rasmus så vi hade alltså hittat rätt gäng. Vi gick med dem en bra bit och till slut gick vi in i en villa där de spelade musik i sönderspelade högtalare från YouTube och drack en massa vin och whisky.
Ett bra tag senare kom ölflaken och vi tjejer satt ihopklämda i hörnen och bara såg på. Vad gjorde vi där? kan man undra. Ja, jag vet inte. Efter en och en halv timme drog vi i alla fall därifrån utan att det var många som märkte det. Vi tog oss hem igen.

Vi satte oss hemma hos Emilie ett tag, jag och Emilie åt vår middag plus lite vindruvor. Vid halv tolv gick vi förbi mig först, hämtade min tandborste, och sen följde vi Lisa hem. Jag och Emilie gick sen hem till Emilie och la oss efter ett tag, vi var så himla trötta båda två.
Så imorse vaknade vi vid halv tolv, mamma ringde och tjatade hem mig för att städa och då gick jag hem. Dammsög och fixade lite i mitt rum och så, farmor och farfar kommer så det är därför vi städar hela huset som vanligt.
Nej, nu ska jag ner och duscha. Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: