2008-09-24
 19:19:47

Ny blogg på g för prao-tiden

Det är inte mitt val att skapa denna blogg, utan det är ett uppdrag från Janne i och med att vi ska ut och praoa om ett par veckor. Vi ska skapa denna tillfälliga praoblogg på hemsidan www.bloggagratis.se och sen skriva lite då och då under de två veckorna vi ska praoa. Det är huvudsakligen Janne som ska läsa den och sen betygsätta det eller nåt. I alla fall det vi har gjort och sådär. Innehållet i bloggen kanske betygssätts lite grann men det är väl mest stavning och sånt som gäller då.
Sitter och pluggar lite inför engelskaprovet imorrn, men jag är dock inte speciellt orolig för att kugga provet, det lär gå rätt bra tror jag.
Nej, tänkte bara uppdatera med lite snack om vad som hänt. Måste fortsätta plugga lite, och så ska jag försöka fixa en snyggare header på bloggen. Är det fortfarande ingen som kan hjälpa mig med bloggdesignen? Hör av er, är nästan desperat efter hjälp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: