2008-09-25
 21:23:33

NEJ!

Åh. Säg inte att ni ska börja här också.
Min blogg är reklamfri från privatpersoner, så ge upp försöken att få mig, eller andra, att klicka på era länkar via kommentarerna. Det är inget ni tjänar på, säger jag bara. Vill ni reklamera får ni leta efter andra ställen, här är det inte välkommet. Mycket annat, såsom komplimanger, råd och förslag, frågor, svar på mina frågor till läsare och sånt som helt enkelt inte irriterar - är välkommet att postas bland kommentarerna. Tack.

Sitter just nu och har en riktigt jobbig kväll framför mig, vid datorn. Borde egentligen inte smyga in inlägg i bloggen just nu, jag ska egentligen jobba med SO och svenska just nu, skriva rent på datorn för att lämna in imorrn.
1. Kort novell om kamratskap
2. Egna tankar kring religionerna hinduismen och buddhismen, och hela det där köret
3. Tankar och reflektioner kring boken "En dag i Ivan Denisovitjs liv"

Det är alltså inget lätt jobb jag har framför mig. Kul är det inte heller. Usch, save me someone.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: