2008-09-20
 17:04:13

Lördag

Efter plugget igår drog jag hem och mötte Emilie. Vi åkte upp till Högdalen och jag klippte mig, det blev rätt bra, fast luggen kunde ha blivit lite mer "lugg-lik". Äsch, det var ju fint ändå.
Sen åkte jag och Emilie hem till henne och fixade inför kvällens efterrätt, kladdkaka med rosa grädde på toppen dekorerad med Nonstops och några små ljus. Den blev faktiskt jättefin! Sen gick vi hem till mig och började fixa lite inför kvällens fest; vi städade lite, jag fixade mig och så vid sex började vi laga maten.

Festen blev rätt lyckad faktiskt. Först när alla hade kommit åt vi middag, vilket var tacos för kvällen, och Fredrik var såklart mer än nöjd. Senare satt vi och lyssnade på musik, såg lite på teve och snackade. Vi körde lite "jag har aldrig" och andra roliga smålekar under tiden medan vi satt i vardagsrummet. Emilie kom in med kladdkakan och så fick jag skära första biten (höhö). Den var verkligen kladdig, men det är väl så det borde vara med tanke på namnet, haha. Riktigt god, kan jag säga, tack Emilie!

Jag fick presenter av Emilie, Johan och Ludde; av Emilie fick jag ett lipgloss och två par stringtrosor. Av grabbarna fick jag 30 kondomer. Förstår ni vilka perversa vänner man har? (fast det är kul ändå!)
Vid halv ett började alla gå hemåt igen, förutom Fredrik som stannade för att sova över. Vi sov till ett och gick sen upp och åt frukost. Snart är klockan tio över fem och jag börjar nästan redan bli hungrig igen.
Mamma och pappa är ute i skogen och plockar svamp nu, så det lär väl dröja tills det blir mat...
Imorrn är det SÖNDAG vilket för mig betyder ångestdag och mest att läsa klart deckaren i engelska. Sen är det måndag och då måste jag ta hem lite skoljobb och börja arbeta. Riktigt fort!
Ha en bra kväll, kram på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: