2008-09-27
 17:16:12

Ironic



Om ni kollar här på min statistik visar det bland annat att jag inte är speciellt populär. Men what the hell, det gör mig inget. Vad som däremot just fångade min uppmärksamhet var att det steg rejält mellan den 23/9 och 24/9, och då är intervallen logiskt nog endag. Från 2 till 29 besökare på en dag! Helt fantastiskt. Och sen rasade det ner igen. Vilket var lite synd, men man ska väl inte klaga. ;)
Anyway, ikväll ska jag laga mat med Fredrik och så ska vi kanske se på film och sova ihop. Det ska bli lite roligt att hitta på något. Mamma ska iväg till Kajsa några dörrar bort och laga thaimat. Man kanske skulle kunna smyga över och smaka lite, (a)
Ja ja. Ha en bra kväll, puss på rumpan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: