2008-09-04
 20:34:38

Hjälp sökes

Förresten... Jag skulle behöva lite designhjälp till min blogg. Om någon är frivillig skulle det vara jättesnällt om ni hörde av er! Skriv antingen en kommentar i bloggen, ett gästboksinlägg till mig på Playahead (jag heter September om du undrade) eller skriv på msn till [email protected]. Endast seriösa personer får svar!
Det var väl allt jag hade att säga nu... hoppas på svar från någon. Vore som sagt jättegulligt. Tack på förhand.
Ciao!


Sara

Tråkig blogg står varken om mode eller outfits ... bara om din dag, vad går de ut på egentligen?


BLOGGENS ÄGARE

Hej Sara.

Jag är inte en modebloggare, lägger inte ut bilder på outfits och sådant. Istället för att vara en i mängden vill jag sticka ut lite och skriva om andra saker. Dessutom är det inte bara om min vardag, utan jag lägger in lite andra saker då och då när jag har tid. Om du inte är nöjd med innehållet kan du antingen ge lite förslag (förutom mode och sånt för det sysslar jag inte med) eller bara kryssa rutan. Ha en bra dag.



PUBLICERAT: 2008-09-07, 17:11:30 | URL: http://femtondeseptember.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: