2008-09-08
 21:06:51

Hey, it's monday. (Synd, va?)

Jorå, måndagen har rullat in igen och skoldagen kändes om möjligt mycket mer tröttsam än vad de brukar göra.
Idag jobbade jag första dagen i cafeterian. 20 minuter, men fick ta lite "introduktionssnack" med Miguel innan jag fick börja leva rövare därinne. Hade dock lite problem med kassaapparaten till en början, men det löste sig, tack och lov. Jag är inte den mest tekniska person du kan stöta på, haha!
Robin, den lilla jäveln, försökte lura mig och låta honom få en toast gratis, få två ostskivor för priset av en och han jävlades bara allmänt med mig. Men som Miguel sa; "Om det är någon som försöker tigga pengar, reta dig eller liknande, bara låt det passera in genom det ena örat och ut genom det andra". Haha, jag skulle inte ta åt mig för ett öre av vad folk försöker proppa in i mitt huvud.

Det är en del saker jag vill ta upp, har fått en del uppmaningar, klagomål och whatsoever, men jag tänkte klargöra det för folk som aldrig läste min förra blogg (http://www.baranathas.blogg.se/) eller som inte har insett det redan i den här bloggen:
- Jag är INTE en sån där modebloggare. Lägger väldigt, väldigt sällan ut bilder på kläder, än mer sällan mig själv under rubriken "Dagens outfit". Ni kan gärna ge mig lite förslag på ämnen jag kan ta upp, så länge det inte stavas MODE. Jag vill inte bli jämförd med någon slags Blondinbella eller något, jag går helst min egen väg och skriver efter egna tankar.
Så ja... är du inte intresserad av att läsa min blogg om jag inte skriver om mode så har du två alternativ; ge mig förslag eller kryssa rutan. Simple facts based on reality.
Ja, hade inte så mycket mer att skriva om. Ha en bra kväll. :)


  



Sara

Ursäkta dah att man sa till dig om mode eller outfits men det är så tråkig blogg, varken bilder eller något annat snälla what is this? om du nu ¨så hjärna vill ha rutan kryssad så varsegod du bad om det själv !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: