2008-09-15
 21:25:22

Fyller år idag :)

Hej hopp. Så då var man alltså ett år äldre, och tiden bara flyger iväg. Det var en rätt okej, vanlig skoldag med lite gratulationer hit och dit, två presenter (av Fredrik fick jag ett gulligt armband med hjärtformade berlocker, och av Lisa fick jag ett litet brev och en... ja, en kondom ;) ). Av familjen har jag fått femhundra kronor, en jacka och en bok. Egentligen ett par jeans, men de var för små, så jag gav dem till brorsan istället. Synd, de var verkligen jättefina.

Idag såg jag film med Fredrik efter plugget, "Pelikanfallet" med bland annat Julia Roberts och den asgrymma Cynthia Nixon, som spelar Miranda i "Sex and the City". Visserligen såg vi inte mycket av filmen, det hann vi inte, men vi ska se resten på onsdag då vi ska laga mat ihop och fira ett och ett halvt år tillsammans. Gud, vad roligt det känns!
Ja, nu måste jag nästan ta och gå och lägga mig. Ska läsa lite ur deckaren på engelska, sen ska jag sova och vila ut inför morgondagen. Jag har fått alldeles för lite sömn på sista tiden, det är inte bra.

Hoppas ni har haft en minst lika bra dag som jag. Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: