2008-09-28
 20:14:32

Fegis

Okej. Du som skrev en anonym kommentar ang. inlägget "Man, what's wrong?", du är mig en riktig fegis. Jag tog bort din kommentar, för att du är inte värd publicitet i min blogg där du skriver att du hatar mig och att du tycker att jag kritiserar andra, bla bla. Du hör ju själv hur det låter. Och jag är inte rädd för dig. Tro vad du vill men det är jag inte. Du själv verkar ju vara rädd, som inte säger vem du är och därmed står du inte för ett ord av vad du säger. Åh, jag hatar såna här människor. Bara erkänn och kom fram till mig personligen istället för att gömma dig bakom ett anonymt namn på nätet! Det är bland det mest patetiska som finns, och vad du än tror kommer jag aldrig att ta åt mig av det du säger, alla dina kommentarer kommer att raderas och jag bryr mig inte om vad folk tror. Mogna till lite och säg för fan vad du tycker till mig personligen istället för att skriva det på internet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: