2008-09-22
 21:57:32

!

Vet ni vem min nya idol är?
Det kom kanske oväntat, men han är väl i alla fall en jäkla bra skribent som jag gillar.
Gladeligen sa jag inte "hon", ni hade väl säkert tänkt på hon Blondinbella då, men nej - helt fel. Eller ja, på rätt spår är du väl, men det är helt fel person med tanke på bland annat kön och intressen. Nej. Vill ni veta?
Först ska jag klargöra att jag inte gillar honom för att han är "såå snygg" eller något sånt, utan jag gillar hans stil och hans brutalt ärliga texter. Han har blivit portad från många hemsidor för att han haft "för ärligt innehåll" i bloggen som han då haft på sajten. Det är lite synd, jag gillar när han hackar på folk.
Ladies and gentlemen, det är ju självklart att jag snackar om Alex Schulman. Man borde hylla honom oftare istället för att klaga. Folk som har klagat på honom hittills verkar ju inte tåla skämt eller åtminstone lite kritik då och då.
Nej, jag står för vad jag tycker. Schulman for president!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: