2008-10-09
 18:53:32

Torsdag - spanskaprov

Jaha, så var det torsdag då. Äntligen! Imorrn är det fredag, och the främlings are going home. Tack. Äntligen får man sova själv. Äntligen kan man få gå runt naken i huset (haha, u wish) och helt enkelt leva som vanligt igen. Skönt.
Idag hade vi spanskaprov, och det gick rätt bra. Hörde från Johanna att Sergio hade sagt "men Nathalie har ju redan MVG", i sammanhanget att Sergio hade läst igenom mitt prov och sagt att jag fick gå. Så var det tydligen någon annan som frågade om man fick gå och då svarade han "nej". "Varför inte? Hon fick ju gå" (vissa ska vara allt bra avis). Och svaret blev "jamen... hon har ju redan MVG så..". Ha, då vet man vart man ligger ^.
Efter plugget drog jag, Niklas, Fredrik och Johan hem till Johan och pluggade matte. Johan är lite orolig över sitt tal som han ska hålla på svenskan imorrn, argumenten funkar inte och så vidare. Själv är jag mest orolig för att göra bort mig totalt vilket skulle vara en självklarhet med tanke på hur nervös jag alltid är när jag pratar inför många människor.
Anyway, kvällen kommer mest att innefatta plugg och sånt, sen ska jag sova tidigt för att gå upp tidigt. Usch, jag måste verkligen få sova ut i helgen.
Imorrn kväll ska jag och Emilie ha en liten "ladies night" när Fredrik:arna drar till landet och på födelsedagskalas. Vi ska dra på bio, äta middag och ha lite skoj, så det ser man fram emot. Slipper gympa imorrn igen! GUD VAD SKÖNT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: