2008-10-01
 20:23:25

Statist i kommande tv-serie

Vid inspelningen av tv-serien

Tjena!
Idag har jag jobbat i nio timmar med att vara statist i en kommande tv-serie. Den heter "Guds tre flickor" och kommer att visas nästa höst, 2009, i SVT. Serien handlar om tre tjejer som har varit bästa vänner ända sedan dagis. Nu är de uppe i tonåren bland en massa kärleksbekymmer och andra problem i livet, och det är väl det som blir huvudämnet i serien. Vi syns dock inte sådär jättemycket, ni ser oss mest i avsnitt 1, 3 och 4, så glöm inte att kolla då! Haha, visst - det är om ett år, men har jag kvar bloggen så kanske jag påminner (om jag också kommer ihåg det...).
Vi blev lite sena, och slutade därför ungefär en halvtimme senare än planerat, 17:15. Kom hem helt utmattad (efter att även ha kommit på att jag glömde nycklarna hos Fredrik igår, fick ringa honom och så kom han och hans mamma och lämnade av dem utanför Jet-macken vid McDonalds och sen skjutsade de hem mig därifrån, jättesnällt!) och nu har jag precis ätit, ska skriva bokrecension om den engelska deckaren nu.
Hoppas ni hade en bra dag. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: