2008-10-19
 21:19:59

Söndag - en veckas prao kvar...

Igår var jag med Emilie, gjorde lite mer än hälften av hennes NO-uppsats klar att lämnas in imorrn. Som utbyte fick jag lunch (potatis, köttbullar och hemgjord brunsås med lingonsylt) och senare åkte vi in till Farsta och fikade. I kassan stod det en blåst idiot (praoelev troligtvis) som tog tio härliga minuter på sig att fråga hur fan han skulle göra för att ge mig en bit kladdkaka till hans chef eller whatever. Till slut kom den andra snubben och frågade om jag skulle ha grädde på (ja) och sen när han väl öppnade burken och sprutade på kom det en liten klick med samma mängd som en matsked, och så sa han "vad tur du har, sista droppen!" och jag bara tog mina grejer och gick därifrån. Idiot. Bra jobbat.
Efter att vi fikat åkte vi hem, gud vad trött jag var! Jag och Jesper gick och köpte godis under kvällen och så träffade vi Emilie igen som kom över för att spela tevespel med oss, Mariokart på Gamecube, en rätt kul kväll.

Idag åkte jag med Fredrik och Jesper till Farsta och vi åt lunch på Burger King. Sen gick vi runt lite, kollade i affärer och åkte hem till Fredrik. Innan vi klev på bussen träffade vi på Erik, Armin och Johan som hade spelat fotboll på Liseberg. Vi snackade lite och sen kom bussen, så då gick vi på och åkte till Farsta.
Efter att vi ätit och gått runt i Farsta åkte vi hem till Fredrik och gick ut och smällde en del smällare en bit från hans hus. Sen kom Jesper och jag på att vi måste hem och äta nån gång så då drog vi därifrån med bussen igen.
Ska ner och duscha nu, men ha en bra kväll i alla fall. : )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: