2008-10-29
 17:53:47

Onsdag kväll

Har faktiskt inte tänk på att min blogg alltmer börjar likna en sån där videoblogg. Fast inte egna inlägg, förstås. Ni vet de där som filmar sig själva, pratar lite om vad som händer och har hänt och sedan lägger upp klipp dagligen på bloggen. Nej, jag lägger upp musikklipp istället. Eller något roligt, till exempel lilltjockisen som sjöng på "The Cupcake song".
Anledningen till att jag lägger upp dessa videoklipp mer och mer nu är väl för att jag nyligen lärde mig hur man gör. Vilket tog sin tid, jag förstod ingenting alls förrän Youtube kom ut på svenska, då jag fattade allt mer vilken kod man skulle klistra in vart. Jag har faktiskt en video som ni måste se, sjukt rolig för oss som har tråkig och torr humor. Krävs att man kan lite engelska, förresten, eftersom klippet är på engelska utan text. Enjoy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: