2008-10-11
 20:08:13

Lördag kväll

Fått göra lite grann idag istället för att bara sitta hemma, tummen upp. Sov till åtta imorse ungefär vilket gjorde att jag började undra om jag inte börjar bli sjuk. Min morgon börjar elva då jag vaknar vanligtvis, och åtta är ju en bra bit ifrån elva. Så jag gick upp, gjorde Jesper sällskap vid tevespelet och sen efter frukost bestämde vi oss för att resa på arslet och dra till Farsta C. Köpte dock ingenting, Jesper kollade på ett par Lee-jeans inne på JC för 600, sen gick vi och åt thaimat på "Thai Take Away"-restaurangen på nedre våningen. Rekommenderas varmt! Trevlig personal, men det kan man delvis gissa varför, haha.
Sen gick vi runt och kollade lite grann, fikade på Wayne's och sen åkte vi hem.
Nu ikväll ska jag ha en liten ladies night del 2 med Lisa och Louise, vi ska väl kanske se Sverige-Portugal-matchen och äta ihjäl oss på onyttigheter. Ha en bra kväll, och så hoppas vi alla på att Sverige inte skämmer ut sig (igen)!


Eleonora

Vad roligt:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: