2008-10-04
 17:57:54

Hey handsome

Kort inlägg nu innan jag drar.
Idag har jag varit i Farsta med familjen och främlingarna i huset. Köpte en svart cardigan på Gina Tricot och en kajalpennvässare, mer hade jag inte lust att köpa idag. Mina shoppingplaner är att inhandla nya tjocktröjor och lite nya tröjor, garderoben börjar se så trist ut nu.
Annars har jag bara varit hemma idag och tagit det lugnt, ska hem till Kajsa och fira hennes födelsedag ikväll, äta middag och umgås lite. Imorrn ska jag hem till Fredrik under dagen, och sen är min helg slut. På måndag slipper vi gympa i alla fall, det är teori med Göran om muskler och sådant. Skönt att slippa! Jag hatar gympa, haha.
Förresten, innan jag pyser ut; kolla här!
http://www.1000apor.se/files/uploads/wysiwyg/D9QEnuQFoe2mcvpbm23FGa0uo1_500.jpg

Ursäkta, men grabben måste ju ha IQ-befriade föräldrar. Schyst att döpa sin son till det där.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: