2008-10-17
 16:07:10

Åh, freeeeedag!

Jag började alltså jobba i skolan med sexåringarna på FB (Förskoleklass B) idag. Bland dem hittade jag Marcus syrra, berättade det för honom att jag hade träffat henne och han svarade "stackare". Hm. Schyst.
Jag fick hjälpa dem att skriva lite när de skulle berätta vad de hade gjort nu i veckan och sen på fritids satt jag och hjälpte till lite med olika saker, städade undan och så. Det var rätt okej, bättre än ICA i varje fall.
Började nio idag men vanligtvis ska jag börja tio över åtta, och sen slutar jag två. Gud, vad skönt!
Ikväll ska Fredrik komma över, vi ska laga mat ihop, kanske se film och sen sova. Ska bli så skönt att få sova ut nu, det behöver han också, så han lär inte vakna klockan nio och bara ligga och stirra på mig, ha.
Så nu ska jag dra och se på "The SImpsons" och sen kommer Fredrik hit. Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: