2008-11-27
 19:20:58

Trist

Förvirring i högsta grad, man går och funderar på vem man egentligen är.
Vad man egentligen vill och borde göra.
Vad är meningen med livet, egentligen?
Och jag menar då inte på ett sånt där självmordsbenäget sätt.
Men... allvarligt. Är det meningen att vi ska födas och sedan dö?
Och sen då?
Second life can kiss my ass.Tror inte ett dugg på ett liv efter döden.
För då är man död. Stendöd. Finns inget mer att göra.

Vet ni, jag hatar känslan av att något är fel, och att man inte vet vad det är.
Just nu har jag den inom mig, fördubblad gånger tre.
Och det är inte så himla kul.
Vad är det för fel?
Jag vill bara bort från det, bort från det som äter upp mig inifrån.
Det ska inte behöva vara så.
Men hur ska det vara då?
Och hur gör jag för att nå dit?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: