2008-11-06
 20:27:04

Torsdag

Idag fick vi skolkatalogerna av Janne (som för i övrigt bara gav mig G på mitt förbannade tal som jag faktiskt vågade hålla inför klassen. Besviket, som vanligt. Han kommer aldrig kunna ge mig, eller en annan G-elev, högre betyg än så...) och vissa ser helt sjuka ut på skolfotot. Fjortisarna försöker desperat leva kvar med idomin/foundation på läpparna och den där plutande ankmunnen/näbben. Usch, trött på skiten. Skaffa en egen stil istället, är inte det lite bättre?
I alla fall. Vårt skolfoto för klass 9c såg faktiskt bäst ut bland niorna (om jag får säga det själv). Kanske säger det bara för att jag går i min klass men det är ju så jag tycker. Om ni ser skolfotona tar jag gladeligen emot kommentarer om ni håller med mig eller inte. Fortfarande svarar jag inte, läser knappt, kommentarer där folk skriver att de hatar mig och att de inte fattar varför jag bloggar, bla bla... Ni förstår väl det själva hoppas jag.

Anyway, tänkte dra mig undan vid halv och se "The Simpsons", missar nu första avsnittet men det är inte hela världen. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: