2008-11-11
 22:48:53

Seem to like this kinda thing

ALLMÄNT
Vad har du gjort idag:
 Skola, tagit det lugnt, sett teve och pratat i telefon. 
Var det kul: Haha, jovisst.
Hur tidigt stiger du upp: Olika, runt kvart över sju till senast tjugo i åtta.
Gillar du att slåss: När jag blir arg, ja.
Vad ska du göra idag: Lägga mig och sova tidigare.
Är du seriös: Haha... nej.
Vad är du allergisk mot: Ingenting.
Var har du ont:
Ingenstans (?)
Använder du hårspray: Nej, det förstör håret bara.
Kan du stå på händer: Föddes inte gymnast, lär aldrig bli!
Favorit serie: Vänner, Sex and the city, Andra avenyn... svårt val!
Håkan hellström eller the Ark: Håkan Hellström, skamligt nog.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck. Yeah right.
Salt eller socker: Socker, yehaa.
Gillar du kethup: Ja.
Är du glad nu: Ganska.
Var du glad igår: Haha, lite grann.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Tror inte det.
Vad dansar du till: Allt med hög volym.
Stockholm är: En jävla bra stad.
Göteborg är: Vackert, roliga, trevliga människor, svårt att hitta där.
Kan du sjunga: I mina drömmar, jo.
Mer värt än guld: Haha, va?
Spaghetti eller makaroner: Makaroner!
Ett land jag helst vill besöka: SPANIEN, hombre! 

ANTAL..
Gånger du varit kär:
Tre, möjligtvis.
Gånger ditt hjärta brustit: Alltför många gånger..
Hjärtan brustit pga dig: Hoppla. Det vill jag inte veta.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång *stolt*
Ärr du har på kroppen: En jävla massa, så klantig som jag är.

SENASTE...
Personen som ringde dig:
Mamma
Personen som smsade dig: Fredrik
Personen du ringde: Samma som ovanför
Person du pratade med: Fredrik, hahaha
Filmen du såg: I faderns namn
Gången du grät: Igår

HAR DU...
Sagt att du älskar någon och ljugit?
Nej.
Sagt att du INTE älskar någon och ljugit? Ja.
Gjort slut med någon? Ja, är inte stolt...
Blivit dumpad? Mm. Självklart.
Varit olyckligt kär? Ja..
Suttit uppe en hel natt? Haha, ja.
Mist någon nära? Mmm.
Tråkigt just nu? OM JAG HAR ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: