2008-11-08
 13:46:32

Lördag

Idag är det lördag, jag är nyduschad och redo för dagens/kvällens händelser. Idag ska jag troligtvis träffa Fredrik, innan jag åker på släktmiddag inne i stan. Det ska nog bli trevligt, kul att träffa dem igen.

Förresten, ni måste väl ha sett Idol igår? För om inte gick ni miste om en härlig händelse - LARS ÅKTE UT!
Åh, jag bara visste att svenska folket skulle vakna till och inse att han inte är gjord för såna här tävlingar. Så himla skönt. Jag satt och var helnervös när Johan helt plötsligt hängde löst. Vad är det med svenska folket? Jag menar, rock är ju hans passion och det han vill göra. Så det var väl bra att han inte åkte ut ändå. Han har ju en skön stil och oftast bra röst, det är ju det som är så bra. Däremot tror jag inte att han vinner Idol men långt lär han gå annars.
En kille som riktigt chockade mig igår var Kevin Borg. Jävlar, vilken bra röst han fick under låten! Han framförde "Living on a prayer" av Bon Jovi, och han brukar ju mest sjunga smöriga låtar, men han fick verkligen ut kraften i rösten där. Det var ett helt otroligt framträdande, säger jag bara.
I alla fall så hade jag inte mycket mer att säga. Det har nu framkommit att Fredrik inte orkar gå hit så han vill ses en annan dag i stället. Otroligt vad killar offrar för en, va?
Anyway, ha en bra dag, orkar inte skriva mer. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: