2008-06-23
 19:18:56

Trött, men har kvällen kvar...

Idag har jag varit i Farsta Centrum med Emilie. Vi gick runt där och kollade lite, hon skulle köpa sig ett par skor men det slutade med ett linne, två eller tre linnen till Garpen (hennes kille alltså som by the way har samma förnamn som min, Garpen är bara smeknamnet för efternamnet Garphed) och ögonbrynsfärg. Hon skulle ha joinat mig med att köpa en rätt billig mascara idag. Det var rea vart vi än kollade, och det påminner mig om när Emilie förut skojade om att döpa sin dotter till Rea. Mascaran som jag köpte, och som Emilie tänkte köpa men ångrade sig, är från L´oreal och den heter "Telescopic Clean Definition" och ser ut såhär.



Det är uppföljaren till den guldfärgade mascaran som enbart heter "Telescopic" och den ser alltså ut såhär:



Eftersom jag redan har haft den senast visade så tänkte jag prova den nya. Mamma har den, men hon låter mig knappt använda den, och eftersom den bara kostade 98 :- nu så kunde jag lika gärna köpa den. Så att man inte ångrar sig. Dessutom behöver jag också en ny mascara, så det här var inget "another waste of money on something that I wouldn't call an emergency". Lika bra.
Anyway. Dags att äta nu då, sen ska jag ut och träffa Lisa, Ludde och Fredrik. Fredrik ska komma hit först efter att han har ätit, sen drar vi ut och träffar turturduvorna. Ska bli kul att träffa Ludde igen som har varit borta i Grekland i två veckor (eller tre? Det känns som om det var längre än två...), då får man prata lite om hur han har haft det. Ha en bra kväll, allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: