2008-06-01
 22:09:49

TELEFON-MÅSTE (för mig, alltså)

SONY ERICSSON W910


Walkman®-spelaren gör din telefon till en kraftfull musikspelare. Ordna din favoritmusik med spellistor, lyssna på ljudböcker och hämta poddsändningar.


Byt låt på nya sätt. Med SensMeTM kan du välja låt eller skapa en spellista efter humör. Om du slumpmässigt vill välja en låt genom att skaka handleden använder du skakreglaget.

Horisontellt eller vertikalt - med W910 kan du titta och spela som du vill. Gör ditt val och se resultatet på den ljusstarka, stora och kristallklara skärmen.



Den här telefonen känns verkligen som ett måste för mig. Enlig vad jag kryssade i på hemsidan, www.sonyericsson.se, så var denna en av de telefoner som passade mina behov mest. Musik, kamera, trådlös anslutning med mera. Riktigt härligt. Ska försöka skrapa ihop lite pengar och haffa den här snyggingen. Ha en bra kväll! /N


Sara

jag har den i rött 8-|



snygg, men inte så jävla bra måste jag medge. typ dålig kvalité, musikspelaren pajjade efter en vecka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: