2008-06-12
 12:27:15

Stan med Lisa idag

Min buss går 12.40 så jag hinner skriva lite grann innan jag drar.
Nyduschad och fixad, redan nu. Hade jag inte vaknat vid tio hade jag fortfarande stått i duschen nu.
Idag ska jag alltså till stan med Lisa. Ska äntligen köpa någonting till Fredrik. Funderar på att hitta en mugg med hans namn på, någon mugg han kan dricka sin älskade mjölk slash chokladmjölk i. Det kan nog bli ett bra köp, istället för alla dessa parfymer och tröjor han redan har och inte behöver. Låter mina impulser ta över och köper det bästa jag hittar, helt enkelt. Dock inte för dyrt...

Ikväll har jag inga planer på att hitta på någonting, så det blir väl som vanligt att sitta hemma, haha. Ha en bra dag!

/N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: